top of page
ניתן לפנות אילנו גם בדוא"ל
ניתן גם להשאיר פרטים
וניצור קשר בהקדם
-
עד מתי אפשר להירשם להסעה?ניתן להירשם להסעות במרבית האירועים עד יומיים לפני מועד האירוע. בנוסף, ניתן לראות את מועד סגירת מועד הרישום להסעות באתר בכל תחנת איסוף. שימו לב כי המקומות הינם מוגבלים ולכן אנו ממליצים לשריין מקום בהסעה בהקדם.
-
האם הכרטיס הסעה הינו הלוך וחזור?כן, הכרטיס נסיעה הינו לשני הכיוונים לאותה תחנה שנבחרה. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה, בחלק מהאירועים אנו מציעים תחנת פיזור שונה לבחירה, לדוגמא: ניתן לבחור הסעה לכיוון חזור לאפטר/אירוע המשך בתוספת עלות ולא חזרה לנקודה בה נאספתם לאירוע. חשוב גם לציין שלא ניתן לשנות את הבחירה שלכם ו/או לעלות להסעה שלא לתחנה שהזמנתם החל מ 3 ימים ממועד תחילת האירוע.
-
איך לבדוק אם בעיר שלי קיימת תחנת איסוף?ניתן להיכנס לעמוד מפת התחנות של כל אירוע, או בעמוד הראשי על ידי בחירת האירוע והאזור הרצוי ולמצוא את התחנה שהכי מתאימה לך.
-
לא מצאתי תחנת איסוף שמתאימה לי. אפשר להוסיף תחנה/עיר חדשה?מאגר התחנות שלנו מאוד רחב ואנחנו עושים את המאמצים להרחיב ולשפר עבורכם את הנוחות והשירות, אך אם עדיין לא מצאתם את התחנה שמתאימה לכם, השאירו לנו פרטים בעמודת 'צור קשר' ונבחן אם ניתן לספק הסעות מהתחנה או מהעיר הרצויה.
-
מתי צריך להגיע לתחנת האיסוף?אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף לאירוע כ 5 דקות לפני שעת היציאה המופיעה על כרטיס הנסיעה הדיגיטלי שקיבלתם סמוך למועד האירוע. *שימו לב, השעה הנקובה על כרטיס העליה להסעה הדיגיטלי, זו שעת ההגעה הצפויה ועליכם להגיע בזמן.
-
איך מקבלים את כרטיס העליה לרכב ההסעה?לאחר ביצוע ההזמנה ואישור התשלום, ישלח אליכם אישור הזמנה עם פרטי הנסיעה. לאחר מכן, בסמוך למועד האירוע ישלח אליכם באמצעות דוא"ל ו/או לנייד, כרטיס עליה להסעה דיגיטלי עם כל הפרטים. את הכרטיס יש להציג לנהג.ת בכל עליה לרכב ההסעה.
-
איחרתי, האם ההסעה תחכה לי?לא, אי עמידה בזמנים עלולה לגרום לפספוס ההסעה והינה באחריות הנוסע.ת בלבד. על מנת להתחשב בכלל הנוסעים והנוסעות, אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף כ 5 דקות לפני שעת האיסוף הנקובה בכרטיס הדיגטלי שלכם.
-
הגעתי בזמן, אבל ההסעה לא כאן, מה לעשות?אם הגעתם בזמן, (או 5 דקות לפני כפי שאנו ממליצים) מצויין ! רכב ההסעה בדרך אליכם. הנהגים מנוסים ואנו עושים מאמצים לדייק ככל הניתן את שעות האיסוף בתחנות, אך יתכנו עיכובים בדרכים בעקבות עומסי תנועה או מספר רב של גורמים אחרים. המתינו עד 10 דקות, במידה ולא הגיע אליכם ההסעה, פנו אלינו למוקד הוואטסאפ ונדאג לעזור בנושא.
-
במידה ורכב ההסעה מקדים לתחנה, האם הוא יחכה לי?בטח! רכב ההסעה לא יצא מתחנות האיסוף לפני שעת היציאה המוגדרת לו בכל תחנה, גם אם הוא מקדים.
-
איך אפשר לעלות לאותה הסעה עם החברים והחברות שלי?זה אפשרי, אבל תלוי בכמות הנוסעים והנוסעות. כל עוד הזמנתם כרטיסים מאותה התחנה, קיים סיכוי שתימצאו על אותה הסעה, אך יש מקרים בהם קיימות מספר רב של הסעות מאותן תחנות ולא ניתן להבטיח שקבוצת חברים וחברות בהכרח יעלו לאותה הסעה.
-
האם ההסעה עוצרת במספר נקודות איסוף?תלוי. אם יש מספיק נרשמים מנקודת איסוף אחת כדי למלא את רכב ההסעה, הנסיעה תהיה ישירה לנקודת הסיום ללא עצירות נוספות. במקרים בהם כמות הנרשמים מנקודת איסוף אחת אינה מספיקה למלא את רכב ההסעה, אנו משלבים נקודות איסוף נוספות הנמצאות על רצף כיוון הנסיעה. הנסיעה השיתופית מאפשרת להנות מעלויות נסיעה נמוכות יותר,חיסכון בחיפושי חניה והזדמנות לפגוש אנשים חדשים.
-
מתי ההסעה מגיעה לאירוע?כלל ההסעות לאירוע מיועדות להגיע עד שעה לפני תחילת האירוע וזאת במידה ולא היו עיכובים אשר אינם תלויים בנו. אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה. חשוב לציין כי זמן ההקדמה של ההסעה בהגעה לאירוע יכול להשתנות בהתאם לאופי האירוע והיום בו הוא מתרחש. את פרטי זמן ההגעה ניתן לראות במעמד ההזמנה.
-
מה קורה אם ההסעה הגיעה באיחור לאירוע?ההסעות מתוכננות לצאת מספיק זמן מראש על מנת לא לאחר לאירוע. בנוסף, אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה. עם זאת, יתכנו איחורים ועיכובים בהתאם לעומסי תנועה, תקלות, תאונות ולמציאות בשטח, ולכן, לצערנו קיימת אפשרות מזערית מאוד שרכב הסעה מסויים לא יצליח להגיע בזמן. באיחור של מעל שעה וחצי בהגעה ניתן לפנות למוקד הוואטסאפ שלנו ונדאג לסייע ככל הניתן בנושא.
-
באיזו שעה ומאיפה תצא ההסעה בסיום האירוע?ההסעות מתוכננות לצאת חזרה מהאירוע לתחנות האיסוף בהתאם לשעה הנקובה בכרטיס העליה הדיגטלי שלכם. אנו ממליצים להגיע מספר דקות לפני שעת היציאה הנקובה על מנת לא לפספס את ההסעה חזרה. לרוב, ההסעות מתוכננות לצאת כחצי שעה לאחר סיום האירוע, אך *שימו לב - במידה והאירוע נמשך מעבר לזמן הצפוי, ההסעות יצאו בזמן שנקבע אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח. נקודת האיסוף להסעה חזרה מהאירוע יהיו לרוב בסמיכות לנקודה שבה ירדתם. זאת כמובן אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח.
-
האם ניתן להשאיר חלק מן הציוד בהסעה?לא, רכבי ההסעה לא בהכרח נשארים ויתכנו כי יוחלפו ועל כן אין להשאיר ציוד ברכבים. נוסעים.ות בהסעות VIP יועדכנו בהתאם על נושא השארת ציוד ברכבי ההסעה.
-
האם ניתן להעביר כרטיס הסעה למישהו אחר?הרוכש.ת אחראי.ת לכרטיסים שנרכשו על ידו.ה ועל כן יכול.ה לקבוע מי יקבל את כרטיס ההסעה שנרכש. שימו לב למלא את הפרטים הנכונים במעמד רכישת הכרטיסים. יחד עם זאת, העברה של הרכישה עצמה ו/או שינוי פרטי כרטיס הסעה, אפשרית אלה אם היא מועברת במלואה. (לדוגמא: נרכשו 3 כרטיסים, יש להעביר את כל 3 הכרטיסים ולא יהיה ניתן להעביר רק אחד או שניים מהם).
-
אילו אמצעי תשלום ניתן לרכוש כרטיס להסעה?ניתן לבצע תשלום באמצעות כרטיסי האשראי דרך מערכת מאובטחת PCI1. ניתן לבצע תשלום באמצעות ביט.
-
עד מתי אני יכול לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרהלפני שמבטלים.. אולי מישהו צריך?? אנחנו חושבים שזו יכולה להיות גם מתנה מקורית 😜 ניתן לבטל את הרכישה ולקבל החזר מלא עד 3 ימים ממועד האירוע, לאחר מכן, דמי הביטול הינם בחיוב מלא ולא יהיה ניתן לבטל את רכישת הכרטיס.
-
עד מתי אפשר להירשם להסעה?ניתן להירשם להסעות במרבית האירועים עד יומיים לפני מועד האירוע. בנוסף, ניתן לראות את מועד סגירת מועד הרישום להסעות באתר בכל תחנת איסוף. שימו לב כי המקומות הינם מוגבלים ולכן אנו ממליצים לשריין מקום בהסעה בהקדם.
-
האם הכרטיס הסעה הינו הלוך וחזור?כן, הכרטיס נסיעה הינו לשני הכיוונים לאותה תחנה שנבחרה. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה, בחלק מהאירועים אנו מציעים תחנת פיזור שונה לבחירה, לדוגמא: ניתן לבחור הסעה לכיוון חזור לאפטר/אירוע המשך בתוספת עלות ולא חזרה לנקודה בה נאספתם לאירוע. חשוב גם לציין שלא ניתן לשנות את הבחירה שלכם ו/או לעלות להסעה שלא לתחנה שהזמנתם החל מ 3 ימים ממועד תחילת האירוע.
-
איך לבדוק אם בעיר שלי קיימת תחנת איסוף?ניתן להיכנס לעמוד מפת התחנות של כל אירוע, או בעמוד הראשי על ידי בחירת האירוע והאזור הרצוי ולמצוא את התחנה שהכי מתאימה לך.
-
לא מצאתי תחנת איסוף שמתאימה לי. אפשר להוסיף תחנה/עיר חדשה?מאגר התחנות שלנו מאוד רחב ואנחנו עושים את המאמצים להרחיב ולשפר עבורכם את הנוחות והשירות, אך אם עדיין לא מצאתם את התחנה שמתאימה לכם, השאירו לנו פרטים בעמודת 'צור קשר' ונבחן אם ניתן לספק הסעות מהתחנה או מהעיר הרצויה.
-
מתי צריך להגיע לתחנת האיסוף?אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף לאירוע כ 5 דקות לפני שעת היציאה המופיעה על כרטיס הנסיעה הדיגיטלי שקיבלתם ביום האירוע. *שימו לב, השעה הנקובה על כרטיס העליה להסעה, זו שעת ההגעה הצפויה ועליכם להגיע בזמן.
-
איך מקבלים את כרטיס העליה לרכב ההסעה?לאחר ביצוע ההזמנה ואישור התשלום, ישלח אליכם אישור הזמנה עם פרטי הנסיעה. לאחר מכן, ביום האירוע ישלח אליכם באמצעות דוא"ל ו/או לנייד, קישור לכרטיס עליה להסעה הדיגיטלי שלכם. את הכרטיס יש להציג לנהג.ת בכל עליה לרכב ההסעה.
-
איחרתי, האם ההסעה תחכה לי?לא, אי עמידה בזמנים עלולה לגרום לפספוס ההסעה והינה באחריות הנוסע.ת בלבד. על מנת להתחשב בכלל הנוסעים והנוסעות, אנו ממליצים להגיע לתחנת האיסוף כ 5 דקות לפני שעת האיסוף הנקובה בכרטיס הדיגטלי שלכם.
-
הגעתי בזמן, אבל ההסעה לא כאן, מה לעשות?אם הגעתם בזמן, (או 5 דקות לפני כפי שאנו ממליצים) מצויין ! רכב ההסעה בדרך אליכם. הנהגים מנוסים ואנו עושים מאמצים לדייק ככל הניתן את שעות האיסוף בתחנות, אך יתכנו עיכובים בדרכים בעקבות עומסי תנועה או מספר רב של גורמים אחרים. המתינו עד 10 דקות, במידה ולא הגיע אליכם ההסעה, פנו אלינו למוקד הוואטסאפ ונדאג לעזור בנושא.
-
במידה ורכב ההסעה מקדים לתחנה, האם הוא יחכה לי?בטח! רכב ההסעה לא יצא מתחנות האיסוף לפני שעת היציאה המוגדרת לו בכל תחנה, גם אם הוא מקדים.
-
איך אפשר לעלות לאותה הסעה עם החברים והחברות שלי?זה אפשרי, אבל תלוי בכמות הנוסעים והנוסעות. כל עוד הזמנתם כרטיסים מאותה התחנה, קיים סיכוי שתימצאו על אותה הסעה, אך יש מקרים בהם קיימות מספר רב של הסעות מאותן תחנות ולא ניתן להבטיח שקבוצת חברים וחברות בהכרח יעלו לאותה הסעה.
-
האם ההסעה עוצרת במספר נקודות איסוף?תלוי. אם יש מספיק נרשמים מנקודת איסוף אחת כדי למלא את רכב ההסעה, הנסיעה תהיה ישירה לנקודת הסיום ללא עצירות נוספות. במקרים בהם כמות הנרשמים מנקודת איסוף אחת אינה מספיקה למלא את רכב ההסעה, אנו משלבים נקודות איסוף נוספות הנמצאות על רצף כיוון הנסיעה. הנסיעה השיתופית מאפשרת להנות מעלויות נסיעה נמוכות יותר,חיסכון בחיפושי חניה והזדמנות לפגוש אנשים חדשים.
-
מתי ההסעה מגיעה לאירוע?כלל ההסעות לאירוע מיועדות להגיע עד שעה לפני תחילת האירוע וזאת במידה ולא היו עיכובים אשר אינם תלויים בנו. אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה. חשוב לציין כי זמן ההקדמה של ההסעה בהגעה לאירוע יכול להשתנות בהתאם לאופי האירוע והיום בו הוא מתרחש. את פרטי זמן ההגעה ניתן לראות במעמד ההזמנה.
-
מה קורה אם ההסעה הגיעה באיחור לאירוע?ההסעות מתוכננות לצאת מספיק זמן מראש על מנת לא לאחר לאירוע. בנוסף, אנחנו לוקחים מקדמי ביטחון ונעזרים בכלים טכנולוגיים המאפשריים לנו לדייק ככל הניתן את זמני הנסיעה והאיסוף בכל תחנה. עם זאת, יתכנו איחורים ועיכובים בהתאם לעומסי תנועה, תקלות, תאונות ולמציאות בשטח, ולכן, לצערנו קיימת אפשרות מזערית מאוד שרכב הסעה מסויים לא יצליח להגיע בזמן. באיחור של מעל שעה וחצי בהגעה ניתן לפנות למוקד הוואטסאפ שלנו ונדאג לסייע ככל הניתן בנושא.
-
באיזו שעה ומאיפה תצא ההסעה בסיום האירוע?ההסעות מתוכננות לצאת חזרה מהאירוע לתחנות האיסוף בהתאם לשעה הנקובה בכרטיס העליה הדיגטלי שלכם. אנו ממליצים להגיע מספר דקות לפני שעת היציאה הנקובה על מנת לא לפספס את ההסעה חזרה. לרוב, ההסעות מתוכננות לצאת כחצי שעה לאחר סיום האירוע, אך *שימו לב - במידה והאירוע נמשך מעבר לזמן הצפוי, ההסעות יצאו בזמן שנקבע אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח. נקודת האיסוף להסעה חזרה מהאירוע יהיו לרוב בסמיכות לנקודה שבה ירדתם. זאת כמובן אלה אם עודכנתם אחרת באמצעות מייל ו/או הודעה לנייד ו/או נציג בשטח.
-
האם ניתן להשאיר חלק מן הציוד בהסעה?לא, רכבי ההסעה לא בהכרח נשארים ויתכנו כי יוחלפו ועל כן אין להשאיר ציוד ברכבים. נוסעים.ות בהסעות VIP יועדכנו בהתאם על נושא השארת ציוד ברכבי ההסעה.
-
כמה עולה כרטיס נסיעה לקווי הקיץ של חבל מודיעין?עלות כרטיס לנסיעה היא 25 שקלים. הכרטיס מזכה את הנוסע בנסיעה הלוך וחזור, לא ניתן להזמין כרטיס לכיוון אחד, אך יש אפשרות שלא להשתמש בשני הכיוונים.
-
מאיזה גיל ניתן לנסוע ללא ליווי מבוגר בקווי הקיץ של חבל מודיעין?בדומה לתחבורה ציבורית, ההחלטה על גיל הילד/ה שיכולים לעשות שימוש בקווי הקיץ ניתנת להורים. הורים שמעוניינים לאפשר לילדם לנסוע בקווי הקיץ, צריכים לאפשר לו/לה לרכוש כרטיס ולאחר מכן להתנהל עצמאית בתוך האפליקציה, מתוך הסלולרי של הילד/ה, כמו כל נוסע/ת אחרים.
-
האם ניתן לעלות להסעה מבלי שנרכש כרטיס מראש?לא ניתן לעלות להסעה מבלי שנרכש כרטיס מראש. תכנון ההסעות, תחנות האיסוף והפיזור, וסוג כלי הרכב נקבעים על בסיס רכישת כרטיסים מוקדמת. על מנת שישמר מושב לכל נוסע שרכש כרטיס, לא נוכל להעלות לאוטובוס נוסעים שלא רכשו כרטיס מבעוד מועד. בהסעות עצמן יהיו נציגי החבל, שיוודאו שרק נוסעים שרכשו כרטיס עולים על ההסעה.
-
עד מתי ניתן לרכוש כרטיס לנסיעה מסויימת בקווי הקיץ?ניתן לרכוש כרטיס כל עוד יש מלאי מושבים פנוי באוטובוס. מספר הכרטיסים מוגבל.
-
האם ניתן לבטל כרטיס שהוזמן לנסיעה?לא ניתן לקבל החזר על כרטיס שנרכש, ולא ניתן יהיה להסב את הכרטיס שנרכש לנסיעה אחרת במועד אחר.
-
במידה ורכשתי כרטיס לנסיעה מסויימת, האם אני יכול לעשות בו שימוש בנסיעה אחרת?אין אפשרות כזו. ניתן לעשות שימוש בכרטיס שנרכש אך ורק עבור הנסיעה המסויימת שעבורה נרכש הכרטיס מבעוד מועד.
-
אם עליתי או ירדתי בתחנה מסוימת, האם אני מחויב לעלות או לרדת באותה תחנה גם בנסיעה חזור?ניתן לרדת או לעלות בכל אחת מתחנות הקו שאליו נרשמת. (ולא לשכוח להודיע להורים).
-
האם יהיו מלווים מטעם חבל מודיעין בהסעות?כן, על כל אחת מההסעות יהיה מלווה-מבוגר, שאחראי על הסדר בהסעה ועל עלייה של נוסעים רשומים בלבד.
-
במידה ואיחרתי להסעה שהזמנתי, בהלוך או בחזור – מה ניתן לעשות?לא ניתן לקבל החזר על הסעה. ההסעה תצא בזמן המתוכנן ולא ניתן יהיה להמתין למאחרים.
-
האם ניתן יהיה לעקוב אחר מסלול הנסיעה בזמן אמת?כן, באמצעות הורדת האפליקציה, מתאפשר מעקב בזמן אמת אחר הקווים והנסיעות. - להורדת האפליקציה למכשירי אנדוראיד לחצו כאן - להורדת האפליקציה למכשירי אייפון לחצו כאן
FAQ
bottom of page